Prevenirea si detectarea erorilor si fraudelor

Eliminarea pierderilor

Verificarea acuratetei raportarilor catre management

Respectarea legislatiei in vigoare

Verificarea eficacitatii sistemelor de control intern

Asigurarea securitatii activelor

Verificarea concordantei cu procedurile stabilite de control

Verificarea concordantei cu politicile adoptate de management

Eficienta si eficacitatea operatiunilor desfasurate

Audit intern

Servicii mediere
Potrivit Legii 192/2006 privind medierea şi organizarea profesiei de mediator, potrivit recentelor modificări ce au fost aduse prin Legea 370/2009, medierea poate avea loc:
atât înainte de declanşarea unui proces,
cât şi după ce procesul a fost declanşat.
În timpul procesului civil:
- în primă instanţă,
- în căile de atac,
- în timpul executării silite.
Serviciile oferite de biroul de mediere
1. Informare privind medierea, scopul acesteia și efectele medierii.
     Înainte de a apela propriu-zis la mediere, în cadrul biroului de mediere veți primi toate informațiile necesare pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză.
   Apelând la serviciile noastre, veți putea obține informațiile necesare referitoare strict la cauza dumneavoastră.  în condițiile legii.
        Suntem convinși că o informare prealabilă, corectă, este un prim pas în luarea celor mai bune decizii. De aceea, vom fi onorați să vă primim în biroul de mediator, pentru o informare inițială cu privire la mediere.
            Pentru ședința de informare cu privire la mediere nu se percepe onorariu.
             Incepand cu 1 octombrie 2012 pentru activitatea de informare, potrivit legii, mediatorul nu poate pretinde onorariu. Biroul nostru nu a perceput onorariu clientilor săi, pentru informare, nici înainte de modificările legislative din acest an, deși exista această posibilitate.
    Astfel, în cadrul acestei etape de informare puteți adresa întrebări mediatorului și veți primi explicații  utile cu  privire la principiile medierii, regulile aplicabile, veți putea cunoaște efectele și limitele medierii, pentru a putea lua decizia potrivită în ceea ce privește soluționarea disputei (cauzei) în care vă aflați.
    Potrivit expertizei noastre, biroul de mediere vă poate sprijini, furnizându-vă informațiile necesare, inclusiv în cadrul soluționării litigiilor aflate pe rolul instanțelor de judecată.
   Pentru parcurgerea acestei etape de informare, nu se percepe un onorariu de mediator.
2. Invitație la mediere.
În acele situații în care apelează la mediere numai una din părțile conflictului, mediatorul, uzând de abilitățile necesare, va depune toate diligențele pentru a facilita o întâlnire între părți, în vederea luării deciziei de a  declanșa procedura medierii propriu-zise. În acest sens, va  face toate demersurile legale  pentru a invita cealaltă parte  la mediere, pentru ca și aceasta să poată beneficia de informare. Totodată, după o temeinică analiză de conflict, mediatorul va facilita o întâlnire între părți, în vederea luării deciziilor privind modul de soluționare al conflictului. Mediatorul, potrivit expertizei dobândite, depune toate diligențele în vederea aducerii la aceeași masă a tuturor părților implicate și pregătește părțile pentru medierea propriu-zisă.
3. Facilitarea dialogului dintre părți în vederea parcurgerii ședințelor de mediere și în stabilirea pașilor ce pot fi urmați, pentru parcurgerea cu succes a medierii. Totodată, în această etapă, părțile vor fi pregătite pentru mediere, atât în sesiuni comune cât și separate, după caz, la aprecierea mediatorului, acordând același tratament tuturor părților.
4. Sprijinirea părților, pe tot parcursul procedurii de mediere, în găsirea celor mai bune soluții, recirpoc avantajoase, în condiții de neutralitate, imparțialitate și confidențialitate din partea mediatorului, într-un climat de încredere reciprocă dintre părți și mediator.
5. Facilitarea negocierilor astfel  încât părțile să poată lua singure cele mai bune decizii privind modul de soluționare a neînțelegerilor (a disputei ori litigiului, după caz). În acest sens, mediatorul va depune toate diligențele necesare.
6. Facilitarea comunicării și negocierii dintre părți se realizează pentru a  servi exclusiv intereselor legitime și obiectivelor urmărite de părți.  Pe tot parcursul medierii, mediatorul va coordona ședințele de mediere doar pentru  a servi intereselor legitime ale tuturor părților implicate, în vederea realizării obiectivelor urmărite, menținându-se neutru și imparțial.
7. Redactarea acordului de mediere. De regulă, mediatorul redactează "Acordul de mediere" potrivit înțelegerii la care părțile au ajuns la finalul ședinței (ședințelor) de mediere.
8. Îndrumarea părților cu privire la pașii ce trebuie urmați după parcurgerea ședințelor de mediere, în funcție de rezultatul medierii.
Veți beneficia de îndrumare în toate acele situații în care conflictul a fost dedus judecății sau urmează a fi supus spre soluționare instanțelor de judecată. De asemenea, veți beneficia de îndrumare în toate acele situații în care acordul de mediere trebuie să îmbrace anumite condiții de fond și formă cerute de lege pentru valabilitatea convenției părților. În acest sens, am încheiat contracte de colaborare cu anumite birouri notariale sau cabinete de avocat, beneficiind astfel de reducerea timpului de soluționare si chiar de o reducere a costurilor.
9. Asigurarea asistenței juridice o realizăm prin colaborarea cu birouri notariale locale și cabinete de avocat.
Biroul de mediere a dezvoltat relații de colaborare astfel încât dumneavoastră să beneficiați de reducerea timpului si a costurilor, în toate acele situații în care, pentru respectarea principiilor de neutralitate si imparțialitate, mediatorul nu mai poate oferi consultanta juridica de specialitate, desi are expertiza necesara.
TUTUROR CLIENȚILOR SĂI, Biroul de mediere Bodiut Simona oferă consultanță gratuită, personalizată, cu privire la mediere și la modalitățile de stingere a conflictelor, dând acestora posibilitatea de a alege calea cea mai avantajoasă de soluționare.
Pentru a ne contacta, aveti toate datele în pagina CONTACT.

Mediere

Recuperare taxe Olanda

În timp ce aţi lucrat în Olanda, probabil aţi observat că o parte din câştig a fost dedusa ca şi taxa pe venit. Vestea bună este ca o parte din această sumă, sau toată, vă va putea fi returnată.
     ■Suma taxelor care se pot recupera depinde de mai mulţi factori, cum ar fi venitul brut, suma taxelor deduse, perioada petrecută în ţară şi altele. Te rugăm să completezi formularul calculator pentru taxele rambursabile pentru a afla suma returnabilă estimată.
     ■Dacă ai lucrat în  Olanda în ultimii cinci ani şi ai plătit taxe pe venit, poţi să aplici pentru recuperarea taxelor.   Nu are taxe ascunse sau plăti în avans! Acest lucru înseamnă ca nu vă costă nimic să aplicaţi pentru returnarea taxelor, iar comisionul se va aplica doar atunci când returnarea este procesată.
Ce se întâmplă în cazul în care nu am toate documentele necesare?
Dacă vă lipsesc anumite documente, tot puteţi să aplicaţi pentru returnarea taxelor pe venit. Specialiştii noştri în returnarea taxelor vor obţine documentele lipsă pentru dumneavoastră. Pentru o consultaţie chiar şi în lipsa documentelor, vă rugăm să contactaţi specialiştii noştri.
Cum mi se calculează suma rambursabilă?
Suma taxelor care se pot recupera depinde de mai mulţi factori, cum ar fi venitul brut, suma taxelor deduse, perioada petrecută în ţară şi altele. Te rugăm să completezi formularul calculator pentru taxele rambursabile pentru a afla suma returnabilă estimată. Acest serviciu este gratuit.
Cât durează să-mi recuperez taxele?
Procedura de returnare a taxelor din Olanda începe după sfârşitul anului financiar, 1 ianuarie.În mod normal procedura de returnare are loc între 90 şi 180 de zile, după ce primim toate informaţiile şi documentele pentru dumneavoastră. Însă, în unele cazuri, poate să dureze mai mult.
Aveti toate datele pe site-ul partenerului nostru din Olanda :  http://www.taxnl.com/roemeens/index.php
     Dacă aţi fost angajat cu forme legale în Olanda, aveţi dreptul la o rambursare de impozit. Pentru a beneficia de acest lucru, este nevoie să aveţi doar două documente oficiale: fişa fiscală anuală emisă de angajator la sfârşitul perioadei de angajare sau la finele anului, denumită „Jaaropgaaf", precum şi o copie după numărul BSN (denumit şi SOFI anterior) - un cod fiscal individual pe care îl dobândeşte fiecare plătitor de impozite în Olanda. Este extrem de important ca aceste documente să fie păstrate cu atenţie, pentru că posesia lor scurtează foarte mult timpul de restituire a banilor.
  
     În condiţiile în care nu aveţi documentul „Jaaropgaaf", este suficient să prezentaţi documentul denumit „Salaris", un fel de fluturaş de salariu anual sau corespunzător întregii perioade lucrate la un angajator. Dacă nu aveţi nici unul dintre cele două documente de mai sus, dar aveţi denumirea completă a angajatorului sau o copie a contractului de muncă, noi ne implicăm pentru a obţine de la angajator unul dintre cele două documente necesare. Având o experienţă de peste opt ani şi un partener agent fiscal agreat în Olanda, sunt şanse destul de mari să putem obţine aceste acte de la angajatori pentru clienţii noştri. Însă nu putem garanta acest lucru. Este însă obligatorie prezentarea dovezii numărului fiscal BSN/SOFI.Mai mult, veţi mai avea de semnat nişte formulare-tip, primite din partea noastră. Înainte să solicitaţi restituirea impozitului, trebuie să ştiţi că puteţi face acest lucru pentru ultimii cinci ani fiscali încheiaţi. Suma restituită depinde de cât de mare a fost venitul obţinut în Olanda.  In cazul in care aţi obţinut venituri totale în timpul anului fiscal de maximum 5.151 euro, aveţi şansa să primiţi înapoi toate impozitele pe venit reţinute. Veniturile anuale brute peste acest nivel se vor califica la primirea doar a unei părţi din impozitul pe venit plătit.
   
     De asemenea, returnarea impozitelor plătite în plus nu are nici o legătură cu perioada lucrată. Atât timp cât v-aţi plătit impozitele către statul olandez, aveţi dreptul legal de a primi înapoi surplusul de impozit plătit. Însă momentul în care impozitele pot fi solicitate trebuie neapărat să fie după încheierea anului fiscal, adică după data de 31 decembrie a fiecărui an. Aşadar, nu pot fi solicitate impozitele plătite în plus în timpul anului fiscal, ci doar la sfârşitul acestuia.
   
     Mai mult, perioada uzuală de aşteptare a impozitului restituit din Olanda este de 2-3 luni, dacă cererea de restituire a impozitului se face până la data de 30 iunie a fiecărui an pentru anul fiscal anterior. Perioada de recuperare a banilor poate fi mai lungă dacă trebuie să ne implicăm şi în primirea de la angajator a documentelor lipsă ori dacă dosarul este incomplet sau necesită clarificări.

Contabilitate-Consultanta-Expertiza

Contabilitate financiara

Raportare financiara

Servicii conexe

Expertiza contabila judiciara si extrajudiciara

Consultanta fiscala

Salarizare si personal

Studii de fezabilitate

Documentaţii credite, accesare fonduri

Evaluare - diagnostic financiar

Cenzorat

Servicii

English
+40 728 251886

Safe

cont

...

e timpul sa apelezi la specialisti

O

biectivitate 

L

egalitate 

P

rofesionalism

Safecont, oradea, certificat profesional in management, management, formator, manager de proiect, manager resurse umane, evaluare economica, evaluare financiara, mediere, mediator, tablou mediator, bodiut simona, simona bodiut, recuperare taxe olanda, studii de fezabilitate, documentaţii credite, documentatii accesare fonduri, evaluare financiara, diagnostic financiar, analiza financiara, cenzorat contabilitate financiara, raportare financiara, servicii financiare conexe, experti
safecont.ro © 2014
webdesign VicSystem